Gyöngy-szirom
 2011. 11. 06.
Ez a Swarovski valami extra különleges színű. Aranysárga és türkiz irrizáló, nagyon tetszik. Persze muszáj volt ebből is fűznöm egy Szilu-féle Delphi bogyót. Ehhez pedig már illik a fülembe is valami hasonló. Ez pedig a kedvenc fülbevalóm: Orsi Ladder fülbevalója. Nagyon szeretem, ez már a harmadik színű ebből a fajtából, de nem tudom megunni. Orsi, nagyon köszönöm, hogy megtanítottad.
A füli elég színes, de így illik a swari színéhez. Egy kicsit szokatlanul csili-vili lett. Ha mégsem szokom meg, legfeljebb az arany belsejét lecserélem majd egy kissé szolidabbra.




11 Responses
  1. Nagyon helyes kis szett,és az angyalkád is nagyon aranyos!


  2. Nagyon szépséges szett, szuper jó színekkel!!!
    :-)


  3. Köszönöm szépen. Szóval, csak átfűztem, mert nem éreztem jól magam tőle.Majd mutatom.


  4. Orsi Says:

    Szerintem szuperszép lett így is!!


  5. Schnappy Says:

    Nagyon szuper kis szett lett ez! Tetszik a színe, tényleg különleges!:)



  6. Timike Says:

    Nahát, mennyire szépen csillog, ez a fajta nekem is nagyon tetszik, klassz lett.


  7. Névtelen Says:

    I also like your work and your Blog. The beading projects are wonderful and I like your fotos.
    Greetings from Germany
    Silke
    silkes-perlendesign.jimdo.com


  8. Köszi:-)
    Thank you, Silke :-)