Gyöngy-szirom
A múlt héten lehetőségem volt megismerkedni a tűzzománc-technikával Varsányi Melinda irányításában. Nagyon érdekes technika. Sok fantázia van benne, millió variációval, de én azt hiszem azért maradok a gyöngyök mellett:-) Nagyon köszönöm Melindának a segítséget. 
2 medált készítettem: az egyiket magamnak:


  A másikat a kisfiam 'rendelésére': Ferrari logóval. Na, ezt csak messziről szabad nézni:-)
Mentségemre legyen szólva, azt hiszem, ezzel a technikával lovat mintázni csak kb. 20-25 munka után érdemes, mert szerintem elég nehéz. Ezért ezt nem is fogom sűrűn mutogatni:-)
És nyugodtan lehet mosolyogni én is azt tenném:-)

Címkék | edit post
6 Responses
  1. Schnappy Says:

    Tök jó, imádom a lovakat, na meg a ferrari-t is!:)


  2. Aranyos vagy Schnappy, hogy vígasztalsz:-) Ha nem lenne az a bumszli a fenekénél, még egész jó lenne:-))


  3. Gratulálok!!!
    Elsőre szuper, én még ilyen "bumszlisat" sem tudtam volna! :-)
    Nagyon szép a saját részre készített medál!!!
    :-)


  4. Köszi Kriszti! Aranyos vagy:-))


  5. Névtelen Says:

    Kedves Andrea!
    Nincs semmi gond azzal a pacival.
    Beszéljünk inkább a másik medálról,ami gyönyörűen sikerült.
    Örülök,hogy megismerkedtünk.
    Üdvözöl:Varsányi Melinda


  6. Kedves Melinda!
    Nagyon köszönöm, aranyos vagy, hogy benéztél hozzám:-). Részemről a szerencse, hogy megismerhettelek és megcsodálhattam gyönyörű munkáidat élőben is és az oldaladon is!