Gyöngy-szirom
...hát eljött ez a szomorú nap is.
Kedves Barátnőim közül elbúcsúzott az utolsó is:-((
Drága Anikó! Utadon vezéreljen ez a Kékség, legyen oly tiszta és nyugodt, mint az Óceán egy gyönyörű, csendes, szelíd, szikrázóan napsütéses napon. Sok sikert kívánnak Neked szeretettel kedves Munkatársaid!




A karkötő bogyói saját minta alapján készültek. A gyűrűt Alexargai Solitaire gyűrűje után fűztem, kép alapján. Lehet, hogy nem teljesen olyan, mint az eredeti, de szerintem egész jól sikerült. Külön köszönet Évának, aki volt olyan kedves és küldött nekem hozzá való karikát. Nélküle ez nem jöhetett volna létre. A bogyó pedig a már szokásos emlék: Orsi Szaturnusz bogyója.
15 Responses
  1. Nagyon nagyon szép,üde színekkel,nagyon jó mintával!Gratulálok!



  2. Szikati Says:

    Csodálatos ékszer, örök emlék lesz a barátnődnek!!!


  3. Schnappy Says:

    Hú ez a szett gyönyörű szép, azt hiszem megérdemelsz tőlem egy díjat. A blogom jobb felső sarkában megtalálod!:)


  4. Névtelen Says:

    Szia Andi!Gyönyörűek az ékszerek!!!Ennél szebb ajándékot nem is kaphatott volna Ani:)Ildi.


  5. Lányok! Nagyon szépen köszönöm:-))
    Schnappy: igazi megtiszteltetés! Életem első díja!!! Köszönöm szépen. Otthol majd folytatom a díj továbbküldését!
    Ildi: Nagyon aranyos vagy:-)


  6. Timike Says:

    Tiszteletre méltó ha valaki ilyen szépeket mond a barátjáról, nagyon tetszik a szett. Valóban üde és nőies. Gratulálok hozzá.


  7. Timike, kedves Tőled:-)


  8. Gratulálok, gyönyörűszép ez a szett!!!
    :-)


  9. Névtelen Says:

    Köszönöm a megtisztelő szavakat!! Én ugyan így vagyok a Te munkáiddal és minden profi gyöngyösével. Nekem sosem lenne türelmem apró szemeket csodává fűzni! Imádom a kéket, imádom az a szabályos formákat és ez a karkötőt mesés. Azt hiszem a blogodba sokat fogok járni gyönyörködni. További meseszép ékszereket kívánok neked!!


  10. Kedves Kriszti és Enikő!

    Köszönöm szépen a dicséretet!


  11. Orsi Says:

    Tényleg szuperszép lett, kár hogy nem hoztad el a múltkor, megnéztem volna! :)))


  12. Köszönöm Orsi!Igen, sajnáltam is. Ha Te is azt mondtad volna, hogy szép, akkor nyugodt lettem volna. A te véleményed nagyon fontos nekem:-)). Csak néha nem is tudom,nehogy túl 'felvágósnak' tűnjek. de ígérem, hogy ha legközelebb lesz valami új munkám, elviszem hozzád, zsűriztetni:-))


  13. bebedesiles Says:

    this is a wonderfull work ! thanks for my eyes !