Gyöngy-szirom
A héten Zamárdiban voltunk. Néhány fotó a Balatonról:
Azért néha  jó idő is volt, tudtunk fürödni is.




Military parkban is voltunk, ahol például ilyet lehetett látni:


... és ilyenen utaztunk is!


Ezt is muszáj volt lefotóznom. Ezek mézeskalács szívek. De ilyen gyönyörűen kidíszítve még sosem láttam! 



Itt pedig a kis Robin Hood-om és én (próbálkozom:-) Nagyon jó sport, nagyon élveztem!


Sok szép ékszert láttam, amit azóta csináltatok. Nem győzöm nézegetni. Nekem csak egy kis idő jutott fűzésre, majd fotózom azokat is.
Címkék | edit post
2 Responses
  1. Schnappy Says:

    Tök jó lehetett a nyaralásotok, biztosan nem unatkoztatok! Ezek a mézeskalácsok fantasztikusak!
    Nem volt hideg a Balaton?


  2. Zamárdinál elég sekély a víz, ezért az eső miatt lehűlt ugyan egy kicsit, de hamar felmelegedett. Én eléggé utálom a hideg vizet, de még én is vígan elvoltam benne, főleg szerdán. akkor volt a legmelegebb. Igen, a mézeskalácsok fantasztikusak voltak!!